HTML

Blog.hu magyarsouthpark

Friss topikok

Linkblog

Poén 1

2008.07.22. 00:11 veba4

Itt van 5 south parkos poén amelyek nekem nagyon tetszenek és talán nektek is kedvet csinálnak náhány rész megtekintéséhez:

1:

-A földönkívüli: Na baszki döntsétek már el mivé változzak???!!!

- E. Cartman: Legyél takó, ami fagyit szar! (7. évad 4. rész Emlékezet törölve)

2:

- E. Cartman: Azért szeretém ha tudnátok akiket elküldünk azokat csak azért küldjük el, mert rettentő nagy balherék! (6. évad 6. rész Káosz Professzor)

3:

- Cheff bácsi: Már elöttem is van a reklám! Az asszony nyaggaszt??? Üvölt a kölyök??? Köcsög a főnök??? Hát Szopjál!!!!!(2. évad 9. rész Chef bácsi sózott csokigolyói)

4:

-Skiter: Héj te panda! Nem igazán kedveljük a te fajtádat errefelé! Megkérdeznék én valamit Mr. Pandától itten. Maguk pandák Kína és Tibet hegyeiből jöttek ide, akko hogy élhetnek a bambuszon ami a szárazabb és melegebb régiókban terem????

-A pultos: Skiter minek itt a balhé??

- A szexuális zaklatás panda: Semmi baj! Értem én! a pandáknak nincs helyük ezen a földön. Nos miattam nem kell aggódniuk..ép indulok a kiégett kabalák szigetére.

-A pultos: A francba skiter mért kell neked annyit pofáznod akárhányszor egy panda bejön ide???!!! (3. évad 6.rész A szexuális zaklatás panda)

5:

-Jimmy: Szervusztok fiúk! Én vagyok Jimmy a Ne tartsatok egy nagy mágnest amikor valaki egy ventilátort használ Sólyom.

-Kyle: Mi??????

-Jimmy: Megmutatom!(...Kenny kezébe add egy mágnest elindit egy óriás ventilátort Kenny-t pedig az bedarálja....)

-Stan: Jesszusom megölték Kenny-t!!!

-Kyle: Te szemét!!!! (3. évad 6.rész A szexuális zaklatás panda)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarsouthpark.blog.hu/api/trackback/id/tr49579186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása